2014. augusztus 16., szombat

Soha többé...

És végre eljött a nap. Újra láthatom Timothyt. Noha csak barátok vagyunk, mégis örülök, hogy újra fogom látni őt. Valahogy a vele való találkozás sokkal különlegesebb, mintha a barátnőmmel találkoznék. Bár lehet, hogy ez csak azért van, mert régen egy párt alkottunk.
-       Tim! – öleltem át. – El sem hiszed, mennyire örülök neked.
-       El tudom képzelni – mosolygott rám.
Megöleltem a barátnőmet is, Rachelt, majd elindultunk a vonatra. 1 órás út után értük el a célunkat, ahol az egész hétvégét együtt töltjük majd. Előadásokat hallgatunk, és csoportos beszélgetéseket tartunk.
Miután odaértünk és elintéztük a dolgainkat, kezdődhetett a közös program. Éppen az előadásokat hallgattuk, amikor hirtelen…
-       Hukk! – szakadt ki belőlem. Majd 10 másodperccel később megint. – Hukk! – Rachel és Timothy felém fordultak. Anyám! Csak ezt ne! Csuklok! És ha én egyszer belekezdek… - Hukk!
-        Fogd be az orrod és tartsd vissza a levegőt! – suttogta felém Rachel. – Az majd segít!
-       Oké – suttogtam vissza Tim orra előtt, ugyanis Ő ült közöttünk. Mélyen beszívtam a levegőt, ettől úgy néztem ki, mint egy pocok, majd befogtam az orromat, miközben a számat is csukva tartottam. Tim nyilván észrevettem, mert láttam rajta, hogy erősen küzd azzal, hogy visszatartsa a nevetését. Lehajtotta a fejét és dörzsölni kezdte a homlokát, miközben már vörösödött a feje.
20 másodpercig bírtam, azután muszáj volt levegőt vennem. Csakhogy…
-       Hukk! – próbáltam halk lenni, de mivel pont akkor vettem levegőt, így nyitva volt a szám és hát.. elég hangosra sikerült. Erre mindenki felém fordult, Tim feje még mindig le volt hajtva, Rachel pedig nekiállt mosolyogni, ami szépen, lassan, vigyorgásba csapott át.
-       Hukk! – és kész. Mindenki szakadt a röhögéstől. Még én is, noha égett a fejem. Olyan vörös lehettem, mint a rákok.
-       Igyál egy kis vizet! – mondta Tim vörös fejjel. – Kikísérlek.
-       Kitalálok – makogtam magam elé, de Ő karon ragadott és kivezetett a teremből.
-       Attól tartok, ez nem lesz elég – néztem a kezemben lévő pohárra.
-       Van még víz.
-       Tudod Tim, én ritkán szoktam csuklani, de ha egyszer belekezdek…
-       Akkor jobb lesz, ha mást találok ki – mosolygott rám. – Tedd le azt a poharat!
-       Mire készülsz? – raktam le a poharat az asztalra.
-       Majd meglátod. Fordulj meg!
Engedelmeskedtem neki. Fogalmam sem volt, hogy mit akarhat, de bíztam benne. Biztos valami speckó módszert vet majd be. Na, ja, persze! Pár pillanattal később már szakadtam a nevetéstől, ugyanis Timothy nekiállt csiklandozni.
-       Hagyd abba! – alig bírtam ezt kinyögni, annyira nevettem.
-       Na, csuklasz még? – kérdezte nevetve.
-       Nem, már nem. De hidd el, nem most történt az utolsó csuklásom a mai napon!
És igazam lett. Kiscsoportos beszélgetéskor ismét rám tört ez a nyavalya. Timothy persze azonnal közbe lépett. Persze most egy hagyományos csukláselhárítással próbálkozott.
Ezen kívül még 3 alkalommal csuklottam, de az utolsó alkalom emlékezetes marad számomra, körülbelül örökre.
Éppen elköszöntünk egymástól, mert készültünk indulni a szállásadóinkhoz, amikor ismét rám tört a csuklás. Mindenki röhögve ölelt át. Timothy-t szándékosan a végére hagytam, hátha  kicsit többet lehetek vele. Nos, igen…
-       Hukk! – Na, tessék!
-       Ez tényleg hihetetlen! – nevetett. – Na, de ezen is segítek – fogta meg a kezem, majd elvitt a folyosó azon részére, ahol csak ketten voltunk.
-       Hukk!
-       Ez lesz az új neved – mosolygott édesen.
-       Na, kösz! Ez volt minden álmom... – fordítottam el a fejem.
-       Hé! – fogta meg az államat, majd maga felé fordított, felfelé, hogy egyenesen a szemébe nézhessek.
-       Hukk!  - néztem mélyen a szemébe. Tim közelebb hajolt hozzám, majd megcsókolt. Még levegőt venni is elfelejtettem egy pillanatra. De a csuklásom legalább is elmúlt.
Miután elengedett, meg se bírtam mukkanni, csak enyhén elpirulva néztem rá, szemérmesen.
-       Tim… - dadogtam...
-       Tudom… - ölelt magához. – Tudom… és sajnálom…
-       Én is… nagyon…
VÉGE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése